آموزش زبان انگليسي

آموزش مكالمه و گرامر زبان انگليسي

آموزش زبان انگليسي

امروزه تمام افراد  با زبان انگليسي و ضرورت آموزش زبان انگليسي آشنا هستند. در جوامع امروزي سواد به معناي خواندن و نوشتن نيست بلكه به معناي آشنا نبودن با تكنولوژي و ندانستن زبان انگليسي است.

يادگيري سريع زبان انگليسي امروزه از واجبات سوادآموزي، تحصيل حتي به مقدار كم است. روش هاي يادگيري زبان انگليسي بسيار متنوع و زياد است. اما بهترين روش يادگيري زبان انگليسي، شركت در كلاس هاي زبان در يكي از بهترين روش هاي آموزش زبان است. يادگيري زبان انگليسي در مدارس به خصوص مدارس دولتي امكانپذير نيست..

همچنين مي‌دانيم كه دانش‌آموزان و دانشجويان عموماً براي گرفتن بالاترين نمره حداقل تلاش را به خرج مي‌دهند. متأسفانه اگر دانش‌آموزان در مهارت صحبت كردن به‌اندازه مهارت‌هاي شنيدن و نوشتن پيشرفت نكنند. معلمان نيز چندان اهميتي نمي‌دهند چرا كه، معيار سيستم آموزشي در ارزشيابي ميزان سواد دانش‌آموزان عبارت است ازمقدار تكاليف انجام شده و نمره‌هاي كسب‌شده در امتحانات كتبي ميان‌ترم و پايان‌ترم!

بهترين موسسه زبان در تهران كدام آموزشگاه زبان است؟

موسسه زبان ايران اروپا پس از پشت سر نهادن دشواري‌هاي بسيار و با ذكاوت و كارداني و كوشش هاي بي وفقه كاركنان پرتلاش، استادان توانا و زبان آموزان مشتاق پا به مرحله‌اي نهاده است كه بي‌گمان مي‌توان از آن را به عنوان بهترين موسسه زبان در تهران و ايران ياد كرد.

اين هدف، با به كار گيري مجرب ترين و بهترين استادان زبان انگليسي و به كار بستن به روز ترين شيوه‌هاي علمي آموزش زبان انگليسي در دنيا محقق شده است.

گواهينامه هاي دريافت شده توسط موسسه زبان ايران اروپا :

دريافت همزمان تنديس كيفيت و بهره وري به عنوان اولين موسسه زبان دارنده اين تنديس

دريافت گواهينامه بين المللي ISO 10002  (رضايتمندي مشتري) به عنوان اولين موسسه زبان دارنده اين گواهينامه

دريافت گواهينامه بين المللي ISO 9001:2008  (مديريت كيفيت) به عنوان اولين موسسه زبان دارنده اين گواهينامه

دريافت  گواهينامه بين المللي ISO 10015 از معتبر ترين مراكز دنيا  كه در افتخارات موسسه زبان ايران اروپا ذكر شده است.

اصلي‌ترين دليل دريافت عنوان بهترين آموزشگاه زبان در تهران، استفاده از استادان به نام و مديراني مجرب است، به طوري كه زبان‌آموزان در هر لحظه مي توانند از مشاوره بهترين كارشناسان زبان انگليسي بهره مند شوند.

نكته ديگري كه ما را در رسيدن به هدف اصلي‌مان كه همان بهترين موسسه زبان در تهران بودن است ياري كرد، تاكيد بر پيشرفت مهارت مكالمه زبان آموزان با استفاده از كلاس‌هاي كم‌جمعيت و برگزاري كلاس‌هاي فيلم و بحث آزاد در كنار كلاس‌هاي اصلي است.

از آنجا كه اين مركز مشغول همكاري با موسسه آموزش عالي آزاد راه آينده زير نظر وزارت علوم و تحقيقات و فناوري است، تمامي مدارك اعطايي به زبان آموزان داراي اعتباري بسيار بالا و با مزاياي زير هستند:

 

مدرك رسمي مورد وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري ممهور به مهر وزارتخانه

قابليت ترجمه رسمي مدرك در دارالترجمه ممهور به مهر قوه قضائيه

قابل پذيرش و معتبر در خارج از كشور

معتبر بودن مدرك به عنوان مدرك دوره آموزش عالي

براي پيشرفت و قطعيت يادگيري زبان انگليسي، انتخاب بهترين آموزشگاه از ميان تعداد بيشمار موسسه زبان، مهمترين قدم است.

منبع : وبلاگ موسسه زبان ايران اروپا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.